» Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag? Misschien kun je het antwoord hieronder wel terug vinden. Staat jouw antwoord er niet bij, twijfel dan niet en neem contact met ons op:

Via de mail: info@naam-bordjes.nl, de telefoon of via het contactformulier op onze site.

Wij doen ons uiterste best om u binnen 24 uur te antwoorden.

Waar kan ik de tekst die ik op mijn naambord wil invullen?

Dit kunt u doen in de ruimte voor eventuele opmerkingen bij stap 2 van het bestelproces. Daar vult u in wat er op het naambordje moet komen te staan. Ook een eventueel huisnummer als u die erop wilt.

Door de structuur van onze website is het momenteel nog niet mogelijk om dit op een andere manier te doen. Wij werken er aan om deze functie toe te voegen.

Hoe kan ik betalen voor mijn geplaatste bestelling?     

U kunt op verschillende manieren uw bestelling betalen namelijk via:  

  • IDEAL
  • Vooraf overmaken
  • Paypal
  • Fijn cadeau kaart
  • Visa of mastercard
  • SofortBanking / DIRECTebanking
  • Bancontact / Mister Cash

Hoe weet ik of de bestelling gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?

Nadat de bestelling bij ons is geplaatst ontvangt u via de e-mail een bevestiging van deze bestelling. Hebben wij nog vragen over de bestelling, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Mocht u geen e-mail van ons ontvangen, neem dan contact met ons op. Op het moment dat uw pakket verzonden wordt, sturen wij ook daarover een e-mail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Nadat we je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling binnen 1 week verzonden. Uitzonderingen hierop zijn:

  • De emaille naamborden levertijd daarvan is 4 tot 6 weken
  • De lasercut naamborden daarvoor geldt een levertijd van 4 weken.  Heeft u de bestelling op heel korte termijn nodig neem dan voor de zekerheid even contact met ons op vaak is dit namelijk wel mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten als ik iets bestel?    

Binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten.Voor verzending naar België geldt een eigen bijdrage van 5 euro.

Ik heb via naam-bordjes.nl iets besteld maar wil toch nog iets mee bestellen. Kan ik nog iets toevoegen?

Zolang wij u bestelling nog niet verzonden hebben kunt u iets aan u bestelling toevoegen. Het is verstandig dit ons even te laten weten via de e-mail of via het contactformulier. Dan laten we u gelijk weten of de levertijd misschien iets langer is door de toegevoegde artikelen. Is u bestelling al wel verzonden dan kunt u uiteraard gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Wij rekenen binnen Nederland geen verzendkosten.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling geleverd wordt?

Bordjes die door de brievenbus passen worden als brievenbuspost verzonden. Alle pakketten worden verzonden via postnl. Op de website van postnl staat hierover het volgende: Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'.Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt. Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.

Ik ben op zoek naar bordje met een andere afmeting dan 1 van de bordjes op de website….                

Laat het ons even weten er is namelijk veel mogelijk.

Het plaatsen van mijn bestelling lukt niet, wat nu ?

Meld dit direct via de telefoon, e-mail of het contactformulier Wij proberen het probleem dan zo snel mogelijk te verhelpen. Of zoeken voor u naar een andere oplossing.

Wat doet naam-bordjes.nl met mijn gegevens?

De persoonsgegevens die u invoert tijdens het bestelproces worden alleen gebruikt voor het verwerken en verzenden van de bestelling. In geen geval zullen wij deze gegevens delen met derden.

Er is mis met het naambord dat ik geleverd heb gekregen. Wat nu?    

Mocht het naambordje niet zo zijn als de bedoeling is en hebben wij misschien een vergissing gemaakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing. Mocht inderdaad blijken dat de fout bij ons ligt dan zorgen we er kosteloos voor dat u een vervangend bordje krijgt. Bordjes die teruggestuurd worden zonder dat wij hiervan op de hoogte zijn accepteren wij niet. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vergissingen die u zelf gemaakt heeft zoals b.v spelfouten of tegenvallende kleuren.

Ik heb een naambordje besteld en de levertijd die u aangeeft is voorbij..

De levertijden gelden vanaf het moment dat wij uw betaling binnen hebben en niet vanaf het moment dat u hem besteld heeft. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te leveren. Bij ernstige vertraging kunt u altijd contact met ons opnemen over de status van uw bestelling.

© 2007 - 2024 naambordjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel